torsdag 29. mars 2012

Besøk min verden!

Hei!

Kom å besøk min verden i morgen på cafeteateret, kanskje vi har noe til felles?

Da er jeg nettopp kommet hjem fra øving med mitt fantastiske band og korere.
Jeg er fornøyd og glad:) Det føles som om alt sitter godt nå.
Jeg håper du tar turen til cafeteateret i morgen!
Her er bilder fra øvingen i dag:
Korere: Lisa Marie Skoglund(nederst)
og Sarah Camille Ramin Osmundsen(øverst)




Vegard Ringsby Hasselgård på gitar(fremst) Aleksander Kostopoulos på trommer(forann Vegard)
Kristian B. Jacobsen på bass(bak Vegard)
 

Benjamin Mørk på piano

Kanskje vi sees i morgen?
                                                        
                                                        Stor kvelds klem fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar