søndag 1. april 2012

Storfornøyd etter konsert!

Hei alle sammen!

Tusen takk til alle de som møtte opp! Det ble full sal på cafeteateret. Det var magisk for meg å stå der oppe å fortelle om min verden til alle de som var kommet. Jeg var utrolig lykkelig etter konserten og det er jeg fortsatt. Nå skal jeg sette meg enda flere mål og bare komme meg videre. Det er dette jeg vil leve av. Nå er det påskeferie og jeg har bursdag snart. 7 April på selveste påskeaften blir jeg 21 år. Det skal feires! Her har jeg slengt med noen bilder av litt før og etter konserten. Fant ikke bilder fra under konserten, men det kommer nokk:
På lydprøve!

På vei til konserten min!

Vakre Sarah Ramin Camille Osmundsen aka norges mester i poesislam!

Rett før konserten:)Somebody is nervous!


Etter konserten! Utrolig glad. Her sammen med Andreas Lanesjord 




        Her sammen med benjamin Mørk(pianisten)















Du får ha en gul og fin påskeferie!

Hjertelig hilsen Mimmi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar