fredag 17. februar 2012

Whitney Housten er død

Ukene går unna! Jeg får dem nesten ikke med meg! Det er noe som skal skje hele tiden. Ting som må planlegges, konserter som skal spilles og musikk som skal lages! Jeg ELSKER det!

I går spilte jeg på Christiania Teater. Utrolig fin sal, og kjempe flott publkum. Etter opptredenen fikk jeg mange gode tilbakemeldinger som jeg virkelig satt pris på. Det er en så god følelse når folk liker det du har skrevet og blir glade av det. Du kan tro at smilet var bredt i går.

 På Onsdagen bidro jeg med en sang på Whintney Hustons minnekonsert. Jeg var utolig stor fan av henne. Helt siden jeg var liten har jeg hørt på sangene hennes, så Whitneys bortgang synes jeg faktisk var veldig trist.
Det er mange som sier at det er sjokkerende at en hel verden gråter for at EN person er død, mens en million barn sulter ett annet sted. Jeg forstår argumentet men Whitneys musikk har inspirert og hjulpet så mange. Hennes musikk har nokk vært som medesin ƒor mange i både mørke og lyse tider. Det må man ikke glemme og det synes jeg at hun fortjener oppmerksomhet for.

Ett liv i ett så sterkt rampelys som hun hadde kan umulig ha vært lett. Det er også det jeg tror folk glemmer. De leser om kjendiser i sladderblader, intervjuer og ser filmer, bilder, knips og knips overalt!

Det kan nokk være vanskelig og er man følsom kan man nokk bli totalt ødelagt.
Jeg vet ikke hva Whitney følte eller noe slikt, men jeg tror at når man er så berømt må man føle seg ekstremt ensom. Hele verden har en oppfatning av deg og ofte så stemmer ikke oppfatningen. Man må da bli lei av å prøve å motbevise! Ett ƒørsteinntrykk kan oƒte være feil. Det er jo så mye ved ett menneske, så mange nyanser.












Vel! Nokk om Whitney Huston:) Jeg gleder meg stort til konserten den 30 Mars på Cafeteateret. Her er plakat og flyers. Look here:
Dette er flyersen..
Plakat!


Håper du har en fin dag!:)
Solen skinner!
Hjertelig hilsen Mimmi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar