torsdag 26. januar 2012

Konsert i Oslo, you got to be there!

Akkurat sitter jeg på skolen og jobber med musikk. Det er mye inspirasjon i luften for tiden.
Det er også mye papirarbeid som må skrives og jeg er ganske så dårlig på akkurat det. I dag har jeg fått vite at snart kan musikken min selges på nett. Det blir deilig! Det har tatt sin tid.

Ellers har jeg endelig fått satt første dato på første konsert med Mimmi Tamba og band i Oslo. Jeg gleder meg så utrolig mye. 30 Mars på Cafeteatret. Klokkeslett er forøvrig ukjent. Jeg er i gang med å lage plakater og flyers. I og med at man ikke er så kjent her i Oslo, så er det viktig og promotere seg selv. Det kan du banne på at jeg skal.

Hold av 30 Mars! Hope to see you there:)

Her er meg, sånn ser jeg ut når jeg synger noe jeg liker haha. Det er ikke min egen sang.



God kveld da og sov godt i natt så sees vi vel den 30?

Mimmi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar