fredag 13. januar 2012

Harpespiller søkes, Oslo konsert og rastahår på ferde!

Kjenner du noen som spiller harpe? Ta gjerne kontakt med meg. Jeg elsker harpe og skulle gjerne hatt det i musikken min. 

Jeg har også planer om og ha en konsert snart i Oslo! Har nye sanger og komme med i tillegg til EP'n så da håper jeg det kommer folk. Men det er nokk en liten stund til. Informasjon kommer!

Det er også planer om turne rundt omkring i landet så det er mye som skjer. Nå jobber jeg med rapporter som skal til de jeg har fått støtte fra når det gjelder ep'n. Det skal leveres inn i dag:)

Ellers har jeg fått meg rastafletter mens jeg var i Trinidag og Tobago. Har slengt med noen bilder samt ett par sko jeg kjøpte der nede. Unike fine sko!

Kvitteringer og blogginnlegg!
Utrolig uvant!



Ha en fantastisk fredagskveld videre!

En stor jetleg hilsen fra Mimmi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar