torsdag 12. juli 2012

Hjemmestudio,Stephen Marley, Bodø og en liten hemmelighet

Hei alle sammen!

God sommer sier nå jeg selvom det regner ulovelig mye her i Oslo. Juli har vært en fin måned tross været. Jeg har skrevet utrolig mye tekster og vært kreativ. Nå som det ikke er skole har man jo plutselig så mye mer tid. Det er fint. Jeg var nylig i Tromsø og møtte familie og venner.

Jeg koret på Rockefeller sammen med Sheldon Blackman og Sarah Ramin. Vi varmet opp for Stephen Marley, sønnen til Bob Marley. Wow, den scenen er ganske stor, og jeg kan si deg at det var gøy:)



Jeg har vært heldig å fått 10 000 kroner i støtte fra TONO. Det kommer godt med! Jeg driver nemlig og  setter opp ett hjemmestudio. Nå har jeg lydkort, høytalere, ny MAC og piano. I posten kommer det snart en flunkende ny studiomikrofon, og i bursdagsgave var jeg så heldig å få en ordentlig gitar.
Jeg kommer til å være verdens lykkeligste menneske når studioet er komplett. Jeg har ett lite soverom så det blir ikke det største studioet man har sett, men ett sjarmerende og lite ett.

Her er jeg med mine fabelaktige høytalere!
Lydkortet mitt!



Jeg begynner å like Oslo mer og mer. Det er mange muligheter her. Det gjelder bare å gripe dem!
Er det noen av dere som er fra Bodø? Da må dere komme på konsert i Rådhuset, Moldjord klokken 19 30, 3 August. Jeg gleder meg veldig til å besøke Bodø. Jeg har aldri vært der men nå får jeg muligheten. Jeg skal spille på en festival som heter Beiern Jazzcamp, her er linken: http://www.jazzcamp.no/

Det skal skje noe skikkelig spennende i August som jeg ikke får fortelle om enda, men jeg skal avsløre det når jeg får lov til å si det!

Ha en ellers nydelig sommer hvor enn du er! Og del gjerne artistsiden min på facebook med alle du kjenner. Her er linken: http://www.facebook.com/pages/Mimmi-Tamba/277347945633672

Stor og varm klem fra Meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar