onsdag 2. november 2011

Release konsert fullført!

Heisann!

For en fantastisk dag det var for meg i går. Jeg skalv i buksene hele dagen, og gledet meg sånn!
Nå har jeg fått vist dere hva jeg har drevet meg og hva jeg driver med. Åh, dette er livet.
Publikumet var helt fantastisk. Så lyttende og ønsket meg bare godt.
Jeg er en smule lykkelig. Nå ligger jeg i sengen. En smule sliten, men det er en god følelse.

Jeg våknet opp til en hærlig femmer med rosende og ord konstruktiv kritikk. En kritikk jeg setter veldig pris på og som jeg vil ta med meg videre ut i min musikk!

Jeg vil si tusen takk til alle de som møtte opp i går, det betyr så mye! Nå skal jeg steke meg egg og bacon sammen med bandet mitt.

Her er meg, Ida Tiberg og Lisa Skoglund. Vi øver litt på koret. For noen flotte jenter!

Untitled from Mimmi Tamba on Vimeo.


Knut Olav og Vegard som øver til kveldenskonsert hjemme hos meg!


Lykkerus!
Bendik som spilte trommer på konserten! Strike a pose!

Jeg vil rette en ekstra takk til de flotte musikerene som har vært med på ep'n. Kunne absolutt ikke gjort det uten dere:)

Hjertelig Hilsen Mimmi Tamba

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar